poniedziałek, 8 października 2012

Niall.!



 Przeczytasz na komentarz proszę.! ;))

 Ten imagin jest z dedykacją dla mojej kuzynki Kingi, ponieważ ona uwielbia Niall'a i chciałam jej zrobić niespodziankę.! :))




Przyjaźnisz się z Liam'em i to właśnie dziś masz całą resztę zespołu.
Ty: No i jestem.! < powiedziałąś sama do siebie przed domem chłopaków.>
Miałaś nadzieje, że w domu prócz chłopaków zobaczysz też Danielle, gdyż z nią się już znałaś. Bardzo się za nią stęskinłaś < no wiece ona ciągłe występy Liam w trasie.> dawno się nie widzieliście. Zapukałaś do drzwi.
Dan: Oooo.! Dzień Dobry pani.! Wyładniałaś.!
Po tych słować przytuliła cię i ucałowała.!
Ty: No.. Dzień Dobry. Ale za ładna to ja nie jestem.! :))
Po chwili do ciebie podbiegł Liam ucałował, poprzytulał.
Li: Ejjj.! Ale ty ładna jesteś.!!
Ty: No następny.!! : ) Dziękuje, ale ja tak nie uważam.!
Chłopak zaprowadził cię do pokoju i zapoznał z chłopakami.
<ale łądny blondyn> pomyślałaś.!
Ty: [T.I] jestem.! :))
Chłopacy przedstawili sie po kolei.! Usiadłaś na kanapie w salonie.! 

Li: Czuj jak się u siebie w domu [T.I] .! :)
No więc ty poszłaś do kuchni i wzięłaś jedzienie z lodówki, ale jak wróciłąś to na kanapie już dla Ciebie nie było miejsca. ;)
Ty: No i co.!! Gdzie ja mam teraz usiąść.! ?? ; D
No ale nie zapominajmy, że gdy to mówiłaś patrzyłaś w oczy Niallera.!!
N: No to może tutaj.! :** ?? 
Powiedział pokazując swoje kolana.! ;) Zgodziłaś sie od razu.. Po pierwsze blondasek ci sie podobał, a po drugie bedzie cxi wygodzierj tutaj niz na podłodzie. ;) Nie miałaś nic do stracenia :) Okazało sie, że macie wiele wspólnego np. to, że ty uwielbiałaś jeść no i on tez, lubiłaś grać na gitarze on też. Można było by tak wymieniać i wymieniać..
H: Może zagaramy w butelkę. ?! 
Zgodzili się wszyscy od razu.Pierwsza kręciłaś ty.. jako gość wykręciłaś Zayna ..! 
Ty: Cmoknij.... Louis'a.!!
Lou: Ja mam dziewczyne .. Ale to może być fajne.. No Zayn dawaj buziaka. ! 
Zayn go cmoknął.! No to czas na kręcenie mulata.! Wyleciało na Niall'a.! 
Z: Pocałuj namiętnie przez 5 minn......... [T.I].!! 
Zaczął sie bezczelnie śmiać.! .. Ty się zaczerwieniełaś, a nawet nie wiesz kiedy Niall połączył wasze warki w namiętnym pocałunku . ;)) Trwało to wieciej nich miało trwać.! Gdy się tak całowaliście poczułaś coś inneego niż dotychcasz całując swoich byłych.!! Nie wiedziałaś co to, ale byłaś pewna, że sie zakochałaś. ;) 
Po skończonej grze Liam poprosił cię abyś została u nich na noć.. Zgodziłąś sie boz żadnego ale. :) Pobiegłaś sie umyć, ukradłaś Blondasowi bluzke i spodenki bo nie miałaś tutaj jeszcze sowjej piżamy. ;D Wchodząc do salonu pierwszy zauważył cie Niall. 
N: O widzie, że pasują ci moje ubrania. :) Bardzo ładnie w nich wyglądasz.! 
Po tych słowach złapał cie za ręke i posadził na na kanapie obok siebie. Siedziałaś cały czas wtulona w niego, ponieważ bałaś sie horroru, a poza tym było ci wygodnie i chyba coś do niego czułaś. Tak sie stało, że sama nie wiesz kiedy zasnęłaś wtulona w niego, ale na kanapie , a obudiziłaś sie w jego łóżku, wtulona w jego nagi tors. "Jak ja się tu znalazłam?" to zdanie przez chwile ci chodziło po głowie, ale po chwili spojrzałaś na głodomorra i tak słodko spał., Lecz nagle otworzył oczy.
N: Smacznie spałaś. ??
Ty: Bardzo smacznie. :D A tak wogóle to jak ja sie tu znalazłąm .?
N:Przyniosłem cię tu, bo zasnęłaś pod koniec filmu, a nikt nie chciał cie samej w salonie na kanapie zostawić..:P
Po czym cmoknął cię w czoło. Ty uśmiechnęłaś się. Chłopak odwzajemnij uśmiech.! po 1H byliście już umycie <kąpaliście sie razem> i ubrani w salonie. Najedzeni też. Jest godzina 21:oo ..  "Muzse mu to powiedzieć.!" mówiłaś sobei w myślach.! 
Ty: Niall.! Chodź na chwilkę .?! 
Po nie całej minucie4 blondas już był, siedział koło ciebie.
N: No tak co chciałaś. ?! 
Ty: Ok.. Boże, ale to trudne. Już ok. Znam cię dopiero 2 dni., czuje jak bym znała cię całe moje życie. Nie wiem jak ci to powiedzieć , nie wiem co soebie o mnie pomyślisz.. Myśl co chcesz.! Ale chce żebyś wiedział, że ja oś do cuiebie czuję .. Niall ja ja.. Kocham cie! :** 
On zaś nic nie powiedział tylko złączył wasze usta w pocałunku.. Gorącym pocałunku... Spędzliscie cudowną noc. ! ;D 

* 2 MIESIĄCE PÓŹNIEJ *

Ty: dan zrozum ja mu zniszczę karierę, nie mogę mu tego zrobić, a Liam na pewno się ucieszy on będzie wspaniałym ojcem .;D 
Dan:Kochanie Niall będzie wspaniałym ojcem ucieszy się tak samo jak Liam.! ;) A ty już mi nie płacz po chłopacy idą. :) 
N:O boże kochanjie co sie stało .?! ;(( 
Odpowiedział na jego pytanie było położenie jego reki na twoim brzuch Danielle zrobuiła to samo z Liasiem.! Obaj skakali z radości.! Powiedzieli Lousowi, Harremu i Zaynowi, że będa podwójnymi wujkami .:D wwszyscy byli szcęśliwi. :D

* 9 MIESIĘCY PÓŹNIEJ * 

Dan: [T.I] pomocy rodzę! ;)
Ty: Ej nie kłam to ja rodze. ;D 
Obie rodziłyście . Do szpitala zawiozła was Elka. :) Potem zadzwoniła do chłopaków i im wszystko powiedziała. W szpitalu byli w oka mgnieniu.! Danielle urodziła chłpopczyka nazwali go z Liamem : James Niall. Za to ty urodziłaś dziewczynkę, którą nazwałaś z Niallem : Julia Danielle.! To nic, że urodziłyście w tym samym dniu to jeszcze w tym dniu byłyście już zaręczone. :) 








__________________________________________________________________________________

Przepraszam, że jest o dan i Liam'ie ale pisałam go jak jeszcze byli ze sobą. :D 
 // stylesowa. <3 

3 komentarze:

  1. Więc tak, masz fajne pomysły. Kilka błędów ortograficznych jest i czasami muszę się domyślić co miałaś na myśli :/ Piszesz w wordzie ? Jeżeli tak to zrób by podkreślało ci błędy. Jest ciekawie. Pozdrawiam Gabi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yymmm... Dużo błędów interpunkcyjnych, ortograficznych nie zauważyłam.
    Nie chcę cię po ucząc, ale może to ci pomoże. Znak wykrzyknikowy (!), znak pytający (?) to znaki interpunkcyjne zamykające, takie same jak kropka (.).
    Na końcu zdania stawiając np. znak wykrzyknikowy tak zwany wykrzyknik, a zaraz po nim kropkę (.) równasz się ze zjawiskiem stawiania np. dwóch kropek.
    Mam nadzieję, że nad tym popracujesz. Tak jak osoba wyzej musiałam się czasem domyślać o co chodzi. Emotikony są zupełnie nie potrzebne. Uśmiech możesz wyrazić słowami. :-)
    Pozdrawia, czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń