środa, 22 sierpnia 2012

Harry

Harry

Jesteś dziewczyną Harry’ego i właśnie wybierasz się żaby go odwiedzić. Kiedy jesteś już blisko zauważasz, że przed jego domem stoi tłum fanek. Dziewczyny podchodzą do Ciebie… Niektóre proszą o to żebyś powiedziała Hazzie, aby do nich zeszedł inne proszą o zdjęcie z Tobą, jeszcze inne o autograf… Odkąd jesteś z Harrym ludzie zwracają na Ciebie uwagę, często zaczepiają Cie na ulicy;
-Dziewczyny sorry, ale nie wiem czy Harry do was zejdzie, nie wiem nawet czy jest w domu ja przyszłam do Gemmy (siostra Hazzy) `skłamałaś
-Harry na pewno jest w domu !
-Zawołaj Hazze!
-Harry kocham Cię !
-Ona przyszła do Gemmy chodźmy stąd.
-Harry !
Dziewczyny przekrzykiwały się… Podeszłaś do drzwi i zadzwoniłaś dzwonkiem. Otworzyła ci mama Harry’ego.
-Wchodź wchodź ` powiedziała do ciebie`. Harry’ego nie ma w domu. `krzyknęła do fanek`
-Naprawdę go nie ma? ` zapytałaś
-Jest, ale źle się czuje… A dziewczyny nie chcą się od niego odczepić. Idź na górę jest w swoim pokoju.
Weszłaś do pokoju, Styles leżał w pidżamie w łóżku.
-Skarbie co ci jest?
-Od kiedy tu weszłaś jest lepiej. `uśmiechnął się` Ale nie wiem czy nie lepiej by było gdybyś już poszła, nie chcę cię zarazić.
-Nie ma mowy nigdzie stąd nie idę.
-Skarbie mogłabyś mi podać chusteczki, leżą tam na szafce.
Kiedy brałaś chusteczki, przez przypadek spadło ci drewniane pudełeczko. Spojrzałaś się na Harry’ego;
-Co to ? `zapytałaś z uśmiechem
-Otwórz.
Otworzyłaś pudełko, w środku znajdowały się wasze wspólne zdjęcia. Wstałaś i wskoczyłaś na łóżko, rzuciłaś się na Hazze i zaczęłaś go całować.
-Harry to słodkie…
-Kiedy tęsknię zawsze oglądam te zdjęcia. Połóż się koło mnie.
Położyłaś się a Harry objął Cię.
-Wiesz że dzisiaj śpisz ze mną. `powiedział
-Ale ja nie mogę…
-Nie ma o czym mówić skarbie śpisz i koniec. !
-Tak bardzo cię kocham…
-Ja Ciebie bardziej, ale to szczegół…
-Nie prawda, chyba właśnie ja Ciebie. `i pocałowałaś go namiętnie
-Oj dobrze wiesz, że i tak ja bardziej. `Harry zakrył ci usta, obrócił się tak że usiadł na Tobie i zaczął cię całować. ; )) 
 
 

_______________________________________________________________________________

   Przyszła większa wena. ;)) ;]]

   // stylesowa.
  xoxo.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz