sobota, 25 sierpnia 2012

Imagine Harry

Harry

-To już 4 lata - powiedział w tulona w Harrego.
-Tak 4 lata. Jesteśmy małżeństwem. Mamy wspaniałą 4 letnią córkę Darcy i Louisa z marchewkami..- powiedział śmiejąc się przy tym.
Gdy nagle Darcy usiadła na kolana Haroldowi i mówi:
-Tatusiu aaa jak poznałeś mamę.!?- pytała zaciekawiona.
-Dowiesz się w swoim czasie kochanie.!- odpowiedział.. Ja przy tych słowach Stylesa zaśmiałam
się.! ;)
-No tato powiedz mi.! Mamusiu niech mi tata powie jak się poznaliście no.!!!! - wykrzyczała.
-Kochanie dlaczego jej tego nie chcesz powiedzieć.. Zobacz jakie mała ma wyczucie czsu bo pyta ci sie naszą rocznie .. Miśku powiedz jej.! - powiedziałam.
-OK. Pomożesz mi.! ;) - zaśmiał się Harry.. Gdy nagle ktoś wchodzi do domu nie pukając ani nie informując nikogo. Wchodzą chłopaki wiedzieliśmy o tym już od razu. Był to głodny Niall, Louis szukający marchewek, Zayn poprawiający fryzurę i Liam śpiewający WMYB.!
-Co tu się dzieje.? - powiedział Zayn.
-Wujku nie uwierzysz. Tatuś z mamą maja jakąś rocznice i mówią mi jak się poznali.! - wyrwała się Darcy.
-Poczekajcie tylko zrobię coś do jedzenia i już idę posłuchać.- dodał Niall..
-My też chcemy posłuchać - krzyczeli pozostali członkowie zespołu. W tym momencie Harry mnie namiętnie pocałował, przytulił i powiedział:
-No wiec do dzieła.! A wiec zaczęło sie tak, że byłem strasznie zły na Gemme. Gdyż wyznała na Twitterze, że boje się rollercoasterów. - dodał.
-Hahahaha. Tata się boi rollercoasterów.. ! haha. słyszysz wujku Liamie. ;** - zaśmiała się mała Styles'ka.! W tym momencie moje kochanie powiedziało, że już nie opowiada.. To zrobiłam to za niego bo cały zespół wraz z naszą córeczką byli zachwyceni początkiem..
-A wiec twój tata wybiegł zły z domu i poleciał do parku. Ja zaś siedziałam tam sama płakałam bo w jednej chwili zawalił mi się cały świat..
-A co się stało.? - zapytał Liam. - No właśnie co Ci było.? - dodał Niall z pełna buzią jedzenia.
-No więc dajcie mi dokończyć-powiedziałam.
-A no i zawalił mi sie wtedy świat bo zerwał ze mną chłopak z, którym byłam 4 lata.! Było mi strasznie przykro gdy nagle ktoś usiadł koło mnie i zapytał czy mam też taki zły dzień jak on .? Ja mu powiedziałam, że chyba mam gorszy i powiedziałam mu, że jestem [T.I] lecz gdy na niego spojrzałam własnym oczom nie dowierzałam, że to Harry Styles z One Direction. spojrzałam na niego i zapytałam co on tu robi.? Czy nie powinien stać z tymi fankami przed domem.? Harry powiedział, że ma dosyć tych tłumów przed domem, gdy nagle tłum fanek go zobaczyło, biegło w naszą stronę on zaś wziął mnie za rękę i pobiegliśmy ile sił w nogach schować się przed nimi.!
-Mogę opowiadać dalej ja.? - powiedział Harry.
-No pewnie, że możesz. Mów.! - odpowiedziałam mu.
-A wiec gdy im uciekliśmy to nagle zaczął padać deszcz, a że ja marzyłem o pocałunku w deszczu zrobiłem to pocałowałem twoją mamę Darcy.
-Niall nie płacz to pewnie nie koniec - powiedział ze łzami w oczach Zayn.
-Wujki to chyba jeszcze nie jest romantyczne słuchajcie dalej.! dalej tato.! - dodała zasłuchana zielonooka.!
-OK. Gdy całowałem tak twoją mamę to ona nie zaprzeczała podobało jej się to.! Gdy już zakończyło się dobre pobiegliśmy do nas chłopaki pamiętacie jacy byliśmy mokrzy.!? ;) Wtedy dałem jej moją bluzkę i spodenki.:P Musiała się przebrać w coś.! Zaproponowałem jej żeby została na noc zgodziła się.! Zapoznałem ją z chłopakami to jest Liam, Louis, Zayn i Niall.! Uprzedzam Niall jest zawszę głodny . ;) twoja mam się wtedy tak śmiała, że wszyscy zaczęli się z niej śmiać. :) Potem gdzy się przebraliśmy Niall zaproponował obejrzenie romantycznego filmu, a Liam sie z nim kłócił bo chciał Toy Story .! ale była komedia romantyczna. Twoja mama usiadła kolo mnie i gdy była scena, w której bohaterowie dawali sobie buziaki to ja przytuliłem twoją mamę i przytuliłem mocno do siebie ona też mnie przytuliła i niespodziewanie dała mi słodkiego buziaka.! A twój wujek Louis był zazdrosny. !
-Hihi.! - zaśmiała się mała.! ;)
-Gdy już film się skończył twoja mam powiedziała,że jest strasznie zmęczona czy może już isć spać.! tak czy tak ja też już byłem strasznie zmęczony .! Gdy mama się umyła położyła się w moim łóżku.! ;)) Jak się twoja mam położyła ja się myłem .:D No a jak już się umyłem poszedłem się położyć i patrze, a twoja mama w moim łóżku .. Więc się jej pytam co ona tu robi, a ona powiedziała, że boi się burzy i nie chce spać sama.. A ta noc była naprawdę straszna. :D Gdy się położyłem twoja mam wtuliła się we mnie ja w nią.. Zasnęliśmy od razu.! Spędziliśmy wspaniała noc tylko we dwoje. ;)
-aaaaaa.! - Darcy była zmęczona i poprosiła wujka Zayna by położył ją spać .! Zgodził się.!
-A wy chcecie słuchać dalej ..? Bo jak już to tylko zaręczyny bo resztę już wiecie. :P - powiedziałam..
-eeeee..eee - szlochanie Niall'a i Liam'a było słychać do góry w pokoju Darcy. ;)
-To było takie romantyczne.! ;* - powiedział Liam.! Niall zaś z kolei powiedział:
-Idę spać bo zaraz wpadnę w histerie. ! Liam, Louis idziecie ze mną. ? - ci kiwnęli głową, że tak..
A wiec takim sposobem zostaliśmy sami ..! Harry mnie namiętnie całował i dotykał po całym ciele.! Zaniósł mnie do sypialni. Spędziliśmy najwspanialszą noc w naszym życiu.!

*3 MIESIĄCE PÓŹNIEJ*

Byłam w salon sama i postanowiła coś powiedzieć wszystkim domownikom.! wiec ich zawołałam:
-Darcy, Zayn, Liam, Niall, Louis, Kochanie chodźcie tu na chwilkę do mnie muszę wam coś powiedzieć:
Harry mnie mocno przytulił i zaczęłam mówić:
-Darcy jest już duża prawda.?!
-No jest.. - potwierdził Zayn.!
-Mam pomysł pooglądajmy zdjęcia Harrego z małą Darcy na rękach.! - dodałam.
-Co cię napadło.? - powiedział Harry.
-A nic tak porostu.!
-Popatrzcie jak on ją kocha i podrzuca, i przytula. - dodał Louis.
-Noo i, że on zostanie tatą znowu nie.!? ;) - wydusiłam to z siebie.!
-naprawdę .?!?! - zachwyceni tą wiadomością się upewniali chłopaki z Darcy.
-tak naprawdę. - dodałam.!
Harry mnie mocno przytulił zaczął całować i skakał z radości.! ;**

*6 MIESIĘCY PÓŹNIEJ*

Przyszedł na świat mały Louis Harry.! A wiec tak się nazywał Louis Harry Styles i oto nasza rodzina się powiększyła.! Rodzina liczy już:
[T.I], Darcy, Harry Edward, Louis Harry Styles'owie.! + reszta członków zespołu.! ;)



_________________________________________________________________________________

O matko niedługo koniec wakacji.!! I tak zamiast się uczyć bede siedziała na blogu albo na fb .. więc bez różnicy.! xD Dowiedziałam się, że w 2013 ma być 1D w Polsce ale to jeszcze niepotwierdzone.!<3
 // stylesowa.

1 komentarz:

  1. pomysł nie byłby zły, ale twoja interpunkcja jest beznadziejna a imagin jest zapisany w taki sposób że straciłam czas czytając go. Sory

    OdpowiedzUsuń